معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هزار و ۳٠٠ هیات مذهبی در ایام عزاداری دهه اول محرم در استان فعالیت داشتند.

هاشم موسوی نیا از برگزاری ۱٠ همایش احلی من العسل در استان طی ایام دهه اول محرم خبر داد و افزود: ۱٠ همایش شیرخوارگان حسینی با همکاری دستگاه‌های فرهنگی در استان اجرا شد.
 
وی با اشاره به اعزام ۲۵٠ مبلغ خارج از استان با پوشش ۱۱ گروه به مناطق مختلف گفت: ۴۵٠ مبلغ خارج از استان، در قالب طرح هجرت و بومی نیز در راستای فعالیت‌های مختلف در ایام دهه اول محرم اقدام کردند.
 
موسوی نیا با اشاره به گردهمایی هیئت‌های مذهبی، توزیع پرچم، ریسه کشی و سیاه پوشی شهر‌ها در ایام محرم، تصریح کرد: برپایی نمایشگاه‌های سیر تاریخی محرم و افتتاحیه حسینیه هنر و رسانه نیز محقق شد.
 
وی ادامه داد: طی ایام دهه اول محرم سال جاری برگزاری روضه‌های خانگی با استقبال بهتری به زمان شیوع کرونا رو به رو شد به طوریکه حدود ۸۰۰ روضه خانگی در استان برگزار شد.
 
معاون اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی حسینیه کودک خبر داد و عنوان کرد: موکب‌های خدمت رسانی را نیز در استان راه اندازی شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.