فرمانده تیپ ۳۸ زرهی تربت جام گفت: رزمایش یگان‌های قرارگاه شمال شرق ارتش در منطقه عمومی تربت جام با حضور فرمانده نیروی زمینی با موفقیت اجرا شد.

امیر علی کریمی فرمانده تیپ ۳۸ زرهی تربت جام گفت: همزمان با ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع) و گرامیداشت شهدای مدافع حرم با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و امیر رضا آذریان فرمانده قرارگاه شمالشرق ارتش و با رمز مقدس یاحسین (ع) رزمایش یگان‌های شمالشرق ارتش به میزبانی و با محوریت تیپ ۳۸ زرهی در منطقه عمومی تربت جام با اقتدار و موفقیت اجرا شد.

او افزود: تیپ ۳۸ زرهی ارتش با اقتدار و با پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی و دفاعی در شمال شرق کشور در مرز مشترک با افغانستان مستقر است و برای امنیت پایدار و حفظ و حراست از مرز‌ها جانفشانی می‌کند.

فرمانده تیپ ۳۸ زرهی تربت جام ادامه داد: در این رزمایش، پیشرفته‌ترین تجهیزات از جمله انواع نفربرها، پهپاد، بالگرد و تانک‌های T۷۲ مورد استفاده و تمرین قرار گرفت.

امیر کریمی بیان کرد: نیرو‌های جان برکف تیپ ۳۸ زرهی با پیروی از فرامین فرمانده معظم کل قوا، همچون دفاع مقدس در مقابل فتنه‌های دشمنان پای در رکاب ایستاده اند.

او تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی بدانند با وجود نیرو‌های مسلح و تجهیزات دفاعی بروز همانطور که تا الان کاری از دست شان ساخته نشده، مقاومت تا نابودی دشمنان انقلاب اسلامی ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار