کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات امروز بیشترین میزان ورود نقدینگی را صندوق‌های با در آمد ثابت به خود اختصاص دادند.

غفوری گفت: امروز شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۸۰۰ واحدی و درصد تغییرات منفی ۰.۰۴ درصدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۶ هزار و ۹۸۲ واحدی ایستاد شاخص کل هم وزن نیز با کاهش بیش از ۳۸۹ واحدی و درصد تغییرات ۰.۰۵ درصدی در جایگاه ۷۱۳ هزار و ۱۴۸ واحدی قرار گرفت.

این کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: حجم معاملات امروز بازار سرمایه حدود ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون برگه سهم ثبت شده و ارزش معاملات حدود ۴ هزار و ۱۷۷ میلیارد تومانی رقم خورده است در نهایت ۹۲ میلیارد تومان نقدینگ افراد حقیقی از بازار سرمایه را شاهد بودیم

او در ادامه بیان کرد: در معاملات امروز بازار ۶۶ درصد به عبارتی ۴۶۲ نماد در وضعیت منفی و حدود ۳۹ درصد بازار یعنی ۳۰۱ نماد در محدوده مثبت به کار خود پایان دادند بیشترین میزان ورود نقدینگی را صندوق‌های بادر آمد ثابت و بیشترین میزان خروج نقدینگی را صنعت بانکی و خودرویی به خود اختصاص دادند.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: بحث نرخ خوراک پتروشیمی ها، روند نرخ ارز و موارد دیگر نیز از جمله نکات  اثر گذار بر روند حرکتی بازار سرمایه امروز بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
دولتی که چشمش به دنبال جیب مردم باشه یعنی اقتصاد دستوری برید بورس امریکا و فارکس اینجا امیدی نیست این بازار تا وقتی که دلار بالا نره جایی نمیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
فاجعه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
فاجعه است
آخرین اخبار