سرپرست فرمانداری دشت آزادگان گفت: نظارت و بررسی تخلفات نانوایی‌ها توسط دستگاه‌های نظارتی تشدید شود.

رستم  عیدی  پور  سرپرست فرمانداری  دشت آزادگان  با انتقاد از نحوه ارائه خدمات نانوایی‌های شهرستان، از تشدید نظارت و بررسی تخلفات توسط ادارات صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، اداره غله، دستگاه‌های نظارتی و تعزیرات حکومتی خبرداد.

او گفت: بحث تأمین آرد و نان یکی از بحث‌های مهم در تأمین کالاهای اساسی و بخشی از سبد معیشتی مردم است ونانوایانی که واحدهای خود را خودسرانه تعطیل کنند، مشمول برخورد قانونی و حذف سهمیه آرد خواهند شد.

عیدی پور با اشاره به لزوم رعایت حداکثری اصول بهداشتی در نانوایی‌ها تاکید کرد: توجه به کیفیت و بهداشت نان و هم‌چنین بهداشت محیط کار باید در سرلوحه کاری نانوایان قرار گیرد و در این زمینه هیچ گونه کم کاری پذیرفتنی نیست.

سرپرست جدید فرمانداری  دشت آزادگان گفت: به منظور جلب رضایت مردم ضمن  تشکیل  کارگروه ویژه  و بازرسی‌های مستمر از نانوایی‌ها و همچنین تشکیل  ماهانه  جلسات  آرد  و  نان ، تمامی تخلفات ثبت و با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد تا بتوانیم شاهد رضایتمندی حداکثر مردم به عنوان ولی نعمتان خود باشیم.

 بیشترین تخلفات  رصد شده در نانوایی‌های متخلف، تعطیلی غیرقانونی در روزهای غیر تعطیل، عدم نصب تابلو مشخصات در محل نانوایی، عدم کیفیت  نان ، کم فروشی در عرصه نان و غیره... بوده است.

برچسب ها: نانوایی ها ، پخت نان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.