بارش رگباری باران سبب وقوع سیلاب محلی در ارتفاعات آمل و بابل شده است

حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران استاندار مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه سیلاب محلی سه روستا در ارتفاعات آمل و بخش بندپی شرقی شهرستان بابل را تخت تاثیر قرار داده است، گفت: سه منزل روستایی و سه دستگاه خودرو در جریان این سیلاب خسارت دیدند .

او با بیان اینکه این سیلاب هیچ حادثه انسانی نداشت، افزود: راه دسترسی به این روستا‌ها نیز در جریان این سیلاب مسدود شده بود که با اعزام گروه‌های امدادی و راهداری اکنون بازگشایی شده است.

حسینعلی محمدی با بیان اینکه جریان سیلاب اکنون قطع شده است، ادامه داد: گروه‌های امدادی برای کمک و گروه‌های ارزیابی برای برآورد میزان خسارت‌ها به این مناطق اعزام شده اند.

مدیرکل مدیریت بحران استاندار مازندران گفت: این اداره کل و اداره هواشناسی مازندران از دو روز قبل هشدار‌های لازم در خصوص بروز سیلاب‌های محلی در ارتفاعات استان را از طریق رسانه‌های جمعی اطلاع رسانی کرده بودند.

او افزود: بر اساس پیش بینی هواشناسی سامانه‌ای که ارتفاعات استان را تحت تاثیر قرار داده است تا بعد از ظهر فردا در استان فعال خواهد بود.

محمدی از مردم خواست از اقامت و برپایی چادر در حاشیه رودخانه و صعود به ارتفاعات استان خودداری کنند.

سیل امروز در بخش بند پی شرقی هیچ خسارت جانی در بر نداشت

قاسم عزیززاده گرجی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت: سیل عصر امروز  در روستاهای ییلاقی  ورزنه و گریوده از توابع بخش بند پی شرقی بابل هیچ گونه خسارت جانی نداشت و تا کنون ۳ منزل مسکونی و سه ماشین دچار حادثه شدند.

او افزود: بلافاصله پس از وقوع سیل عصر امروز جلسه ای در فرمانداری تشکیل شد و دستگاه‌های خدمات رسان از قبیل ادارات برق ، هلال احمر و راهداری برای امدادرسانی به منطقه اعزام شدند.

فرماندار شهرستان بابل ادامه داد : هماهنگی های لازم با ستاد مدیریت بحران استان و فرمانداری شهرستان آمل در این خصوص انجام شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار