رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه در تشریح جزییات تفاهم نامه قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) و استانداری کرمانشاه، از کمک ۷۵۰۰ میلیارد تومانی این قرارگاه به استان خبر داد.

حسن نوروزی رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه استانداری کرمانشاه با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، گفت : قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در چند سال اخیر در حوزه محرومیت‌زدایی در استان منشاء خدمات گسترده‌ای بوده و بر همین اساس جهت اجرای پروژه‌های جدید محرومیت زدایی در استان، تفاهم نامه‌ای میان این قرارگاه و استانداری کرمانشاه به امضاء رسیده است.

وی افزود: در صورت نهایی شدن این تفاهم نامه، این قرارگاه قرار است ظرف مدت سه سال احداث ۴۰۰ کیلومتر راه روستایی و بهسازی ۱۵۰۰ کیلومتر راه روستایی، آبرسانی به ۵۱۱ روستا، احداث ۱۰۰ چمن ورزشی و بهسازی ۷۰۰ کیلومتر راه عشایری را در استان برعهده داشته باشد.

نوروزی گفت: لایروبی ۳۰۰ رشته قنات، احداث ۸۰۰ هزار مترمکعب استخر ذخیره آب کشاورزی، احداث ۳۱ خانه بهداشت و احداث ۸۴ مدرسه نیز از دیگر تعهدات قرارگاه در استان در قالب این تفاهم نامه است.

نوروزی گفت: منابع مورد نیاز انجام این پروژه‌ها هم از تلفیق منابع استانی و منابع، امکانات و تجهیزات قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) تامین می‌شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه گفت: این پروژه‌ها نیاز‌های استان بویژه در مناطق محروم و کمتر برخوردار استان است که با کمک قرارگاه امام حسن (ع)، این پروژه‌ها با ۳۰ درصد قیمت تمام شده برای استان انجام می‌شود.

به گفته این مسئول، قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با اجرایی شدن این تفاهم‌نامه، کمک ۷۵۰۰ میلیارد تومانی را در اجرای پروژه‌ها به استان خواهد داشت و مابقی اعتبارات مورد نیاز آن توسط استان تامین می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.