مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: در هفته دولت امسال ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه شامل آبرسانی به ۱۵ روستا، یک تصفیه خانه فاضلاب روستایی و ۲ پروژه در حوزه شهری به بهره برداری می‌رسد.

محمد فرهاد مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با بیان این که در هفته دولت امسال ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه شامل آبرسانی به ۱۵ روستا، یک تصفیه خانه فاضلاب روستایی و ۲ پروژه در حوزه شهری به بهره برداری می‌رسد، گفت: یکی از این پروژه ها، تصفیه خانه آب دیواندره است که با هزینه ۲۵۰۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۴.۵ هکتار به ظرفیت ۲۵۰ لیتر در ثانیه احداث و جمعیت ۵۱ هزار نفری شهر دیواندره و ۷۳ روستای مجتمع اوباتو را تحت پوشش قرار داد.

او افزود: پروژه خط انتقال ۶۰۰ میلیمتری آب شرب از تصفیه خانه شماره ۲ به تصفیه خانه شماره ۱ و مخازن سقز به طول ۵ کیلومتر، با هزینه ۸۰۰ میلیارد ریال و ظرفیت انتقال آب به میزان ۴۰۰ لیتر بر ثانیه دیگر پروژه‌ای است که در این هفته افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان تصریح کرد: در بخش روستایی نیز تصفیه خانه فاضلاب روستای قلیان از توابع شهرستان سنندج با هزینه ۴۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسد.

فرهاد افزود: آبرسانی به ۱۵ روستا با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان دیگر پروژه‌ای است که با هدف خدمت رسانی به مردم استان کردستان در این هفته به بهره برداری می‌رسد و از طرف دولت سیزدهم تقدیم به مردم استان می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.