قطع و کاهش سهمیه آرد در انتظار نانوایی‌های متخلف

در پی گلایه‌مندی و شکایات شهروندان از وضعیت نان در زابل، معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان از نانوایی‌های زابل به‌صورت سرزده بازدید کردند.

فرماندار ویژه زابل گفت: قطعی و کاهش سهمیه در انتظاران واحد‌های متخلف است و در صورت تکرار تخلفات پروانه فعالیت واحد‌های مذکور لغو و سهمیه بصورت کامل قطع خواهد شد.

علیرضا ملاشاهی از تشکیل گشت مشترک ادارات برای بازرسی روزانه و مستمر از سطح نانوایی‌ها خبر داد و افزود: گشت مشترک بازرسی متشکل از نمایندگان فرمانداری و ادارات صمت، اتاق اصناف، غله و خدمات بازرگانی بصورت روزانه خواهد بود که از نانوایی‌های سطح این شهرستان بازدید خواهند داشت.

وی با اشاره به گلایه‌مندی شهروندان از وضعیت نان تاکید کرد: رسیدگی به گلایه‌مندی و شکایات شهروندان از وضعیت نان به عنوان یکی از ضروریات سفره عموم، از اولویت‌های مهم محسوب می‌شوند.

معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان ضمن تاکید بر تشدید نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها اظهار کرد: برخورد قاطع با واحد‌های متخلف، برخورد با کم‌فروشی، کیفیت پایین نان و عدم استفاده کامل از سهیمه تخصیص داده شده به نانوایی از اصلی‌ترین مصادیق تخلف است که به‌صورت ویژه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

ملاشاهی اظهار کرد: قطعی و کاهش سهمیه در انتظار واحد‌های متخلف است و در صورت تکرار تخلفات پروانه فعالیت واحد‌های مذکور لغو و سهمیه بصورت کامل قطع خواهد شد.

برچسب ها: تولیدنان ، پخت نان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار