مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت : ۳۰ پایگاه ثابت و پست موقت جمعیت هلال‌احمر استان اربعین امسال آماده ارائه خدمات به زوار هستند.

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه از آمادگی کامل این سازمان برای خدمت‌رسانی به زائران در اربعین خبر داد و گفت : تعداد ۳۰ پایگاه ثابت و پست موقت جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اربعین امسال آماده ارائه خدمات به زوار هستند.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه افزود: امدادگران، پایگاه هوایی و تیم‌های واکنش سریع هلال‌احمر در مرز جهت خدمت‌رسانی و مقابله با هرگونه بحران آمادگی کامل دارند. 

وی از آماده‌باش پنج دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ فروند بالگرد آمبولانس، ۱۰۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین از ورودی‌های استان تا نقطه صفر مرزی خسروی در شهرستان قصرشیرین از سی‌ام مرداد ماه خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: ۱۵ شعبه جمعیت هلال‌احمر و شهرستان‌ها تمام توانمندی خود را برای ایام اربعین بر روی مرز‌ها خواهند گذاشت و ۲۵۰ نفر امدادگر نیز پای کار آمده‌اند و یک پوشش امدادی گسترده در دستور کار این جمعیت قرار دارد. 

وی گفت: خدمات‌رسانی امداد و نجات در پایگاه‌های هلال‌احمر و هم چنین ارائه خدمات راهنمایی به زائران حسینی توسط نیرو‌های جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه از شروع مراسم اربعین در سی مرداد تا پایان این مراسم باشکوه ادامه دارد. 

محمدی یادآوری کرد: جمعیت هلال‌احمر استان به همراه سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون پلیس راه، اورژانس و... فعالیت می‌کند و فعالیت‌های ما همپوشانی دارد لذا نمی‌توان این خدمات را خیلی تفکیک کرد لذا خدمات ارائه شده حاصل همراهی و همکاری همه دستگاه‌های خدمات‌رسان استان است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.