محمود وفایی گفت: درباره تعداد مدال ها در هانگژو نمی توانیم پیش بینی کنیم اما می خواهیم دست پر برگردیم.

محمود وفایی سخنگوی فدراسیون دوچرخه سواری درباره پیش بینی اش از تعداد مدال‌ها در بازی‌های آسیایی اظهار کرد: برای این مسابقات نمی‌توانیم تخمین مدال بزنیم، اما باید به این مسابقات برویم تا ببینیم شرایط به چه صورت است. شرایط راحتی نسبت به دور‌های گذشته نیست، اما ورزشکاران  خودمان را به اوج آمادگی می‌رسانیم تا در شرایط خوبی شرکت کنیم و امیدواریم که با دست پر بر گردیم.

او درباره ثبت نام اسدی در سایت فدراسیون جهانی گفت: مراحل ثبت نام دارد انجام می‌شود تا اسم اسدی به عنوان رئیس فدراسیون دوچرخه سواری تا یک ماه آینده اعلام شود.

وفایی درباره وضعیت سفر گنج خانلو و اسدی به اسکاتلند گفت: امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و گنج خانلو به این مسابقات برود، زیرا حضورش در این مسابقات خیلی موثر است.

او درباره اینکه مراحل جذب مربی به کجا انجامید، اظهار کرد: داریم برنامه ریزی می‌کنیم و تا نهایی نشود نمی‌توانیم درباره برنامه هایمان چیزی بگوییم. مربی که هم به عنوان مشاور و هم از راه دور بخواهد به ما برنامه ارائه بدهد، کار‌ها را رصد کند و هم مربی که به صورت مستمر برنامه‌هایمان را پیگیری کند، می‌خواهیم تا ورزشکاران را از نزدیک ببیند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار