سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس درباره ماجرای گرسنگی بازیکنان پایه از سوی بوقچی باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

حسن خان محمدی سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس درباره اینکه یکی از  بوقچی ها در خوابگاه بازیکنان پایه  را گرسنه نگه داشته است، گفت: زمانی که دیدند نظافت در خوابگاه صورت نمی گیرد جلوی غذا خوردن بازیکنان را گرفتند و به نوعی تنبیه شان کردند. به نظرم باید مدیریت شود و هر کسی در جایگاه خودش باشد و اجازه ندهند این اتفاقات رخ بدهد.به هر حال این مسائل به مدیر باشگاه برمی گردد که باید خوب مدیریت کند و از بازیکنان آکادمی باشگاه پشتیبانی کند چون اینها ویترین پرسپولیس هستند و باید از آنها مراقبت شود.

او افزود: به فوتبال پایه ها اهمیت داده نمی شود و نگاه و مراقبت های ویژه ای به آنها  صورت نمی گیرد. من چند سال هست که در آنجا هستم در فوتبال پایه ها ضعیف عمل می شود. به هر حال در همه جای دنیا مبالغ قرارداد مربیان پایه به صورتی است که مشکلاتی ایجاد نشود. ما خودمان باعث می شویم که فساد به فوتبال پایه بیاوریم . حتما باید رسیدگی شود که در آکادمی ها چنین مشکلاتی ایجاد نشود.

خان محمدی درباره اینکه مربیان تیم های پایه پرسپولیس مطالبات خود را دریافت کردند یا نه!گفت: نصف مبلغ قرارداد  فصل گذشته ما مانده است و اگر ۵۰ درصد پولمان هم بدهند آن قدر  تورم بالا است که آن پول هم به دردمان  نمی خورد. پولی که می دهند ماهیانه ۶، ۷ میلیون می شود که پول بنزین مربیان هم نیست همان هم نصفش را نمی دهند و نصفش هم سال بعد می ماند و دادن این پول هم فایده ندارد  و پول در همان لحظه به درد ما می خورد. ما پول ۲ سال پیش را انتهای سال گذشته گرفتیم و این چیز عجیب و غریبی است.

او درباره اینکه گفتند پول مربیان پایه پرسپولیس را می دهیم، گفت: فوتبال پایه یک چیز ته مانده است و آخر سر در صورتی که ببینند چیزی مانده پرداخت می کنند و چیزی نماند که اصلا پولی نمی دهند ‌و برایشان مهم نیست. اول به تیم بزرگسالان پول می دهند و اگر پولی باقی ماند به پایه ها می دهند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان پرسپولیس گفت: شما فکر می کنید چرا امیدهای ما نزدیک به ۵۰ سال است به المپیک نرفتند و جوانان ما در آسیا حرفی برای گفتن ندارند و فقط تیم ملی نوجوانان ما با اما و اگرها امسال به جام جهانی رفت و تازه جلوی ژاپن بازی را واگذار کرد به خاطر اینکه ما اهمیتی به فوتبال پایه نمی دهیم و نگاهی به این رده نداریم و اصلا یک چیز مزاحم برای مسئولان است. فوتبال پایه در کشور ما این چنین تعریف شده است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار