معاون  عمرانی  فرماندار دشت آزادگان گفت: همه دستگاه‌ها  سعی  کنند تا طرح‌های در دست اقدام را پیش از مراسم اربعین به اتمام برسانند.

سعید  عوده زاده  معاون  هماهنگی  امور  عمرانی  فرماندار دشت آزادگان گفت: با  توجه به اینکه  تمامی مسائل و مواردی که نیاز بود مطرح و به جمع بندی رسیدیم و در این رابطه نیز همه دستگاه‌ها  سعی  کنند تا طرح های در دست اقدام را پیش از مراسم اربعین به اتمام برسانند.

او می‌گوید: پیشرفت کارها متناسب با برنامه هایی طراحی شده که به مراسم اربعین برسد . برخی کارها و اقدام های راهبردی و ماندگار خواهد بود از جمله  نصب نیوجرسی  جاده ها و  رفع  مشکلات جاده اهواز – چذابه  که مسیر تردد ترانزیت و زائران   ابا  عبدالله الحسین  (ع) و  همچنین  جاده  عبدالخان   به  چذابه  که  با اصلاح درست این جاده  برای تمام فصول می تواند یک امکان بسیار خوب برای مرز  چذابه باشد.

معاون  فرماندار  دشت آزادگان گفت: تکمیل زیرساخت ها برای زوار از مرز چذابه به خصوص  تکمیل  پل  ها  و تعریض  جاده های  منتهی  به مرز ضروری بوده و با تاکید بر همکاری دستگاه های متولی جهت آماده سازی این مسیرها  برای عبور زائران اربعین حسینی، افزود: امیدوارم توفیق داشته باشیم تا بیشترین خدمت‌گزاری برای زائران اربعین حسینی در این‌ مرز صورت گیرد.

به گفته او مرز چذابه  یکی از بهترین مسیرها به کشور  عراق است  وبسیار مناسب برای تردد زائران اربعین می باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.