نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت:خبرنگاران باید در برابر مردم احساس مسئولیت کنند و هم نقدها و مشکلات را بگویند و هم پیشرفت ها و خدمات نظام و انقلاب را برای مردم تبیین کنند.

آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز این شهر گفت: فردا شنبه ۱۴ مرداد روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی است و برای حفظ حق بشر باید دستورات خالق انسان یعنی خدا را اجرا کنیم.
 
امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به قطعی شدن ساخت سد خرسان در منطقه سادات محمودی، افزود: ساخت این سد برای مردم این منطقه مشکلاتی ایجاد کرده که امیدواریم دولت حق و حقوق مردم را در این خصوص رعایت کند.
 
 وی گفت: بیشتر سد‌های ایجاد شده در استان برای بهره مندی سایر استان هاست و باید دولت حقابه کهگیلویه و بویراحمد را در ساخت این سدها رعایت کند. 
 
امام جمعه یاسوج افزود: یکشنبه ۱۵ مرداد مصادف است با حمله اتمی امریکا به شهر‌های هیروشیما و ناکازاکی که این حمله اتمی ۱۶۰ تا ۲۰۰ هزار کشته و زخمی برجای گذاشته است.
 
آیت الله حسینی گفت: این اقدام از امریکایی سر زده که خود مبلغ حقوق بشر هستند و ادعای حقوق بشری دارد.
 
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک۱۷ مرداد روز خبرنگار، گفت: خبرنگاری، حرفه‌ای مقدس است و خبرنگاران مسئولیت اطلاع رسانی به مردم را بر عهده دارند همچنین یکی از اجزای جهاد تببیین بر عهده خبرنگاران متعهد و متخصص است.

آیت الله سید نصیر حسینی با اشاره به اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و حکومت هستند، اضافه کرد: خبرنگاران باید در برابر مردم احساس مسئولیت کنند و هم نقد‌ها و مشکلات را بگویند و هم پیشرفت‌ها و خدمات نظام و انقلاب را برای مردم تبیین کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
دقیقا حقایق را بازگو کنند