معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: یک هزار ۷۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر در دو رشته فوتسال و والیبال در اردبیل باهم رقابت می‌کنند.

اکبر دهقانی نیا بعدازظهر پنجشنبه در جلسه آمادگی برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان ابتدایی سراسر کشور در دو رشته والیبال و فوتسال در اردبیل اظهار کرد: مسابقات ورزشی دانش آموزان ابتدایی کشور با حضور بیش از یک هزار و ۷۰۰ دانش آموز دختر و پسر در دو رشته والیبال و فوتسال از ۱۴ تا ۲۶ مرداد ماه و به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: این مسابقات در ۶ سالن ورزشی برگزار خواهد شد تا یک‌هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز دختر و پسری که در این رویداد حضور خواهند داشت، بتوانند در بهترین شرایط با یکدیگر به رقابت بپردازند.

دهقانی نیا افزود: مسابقات ورزشی دانش‌آموزان ابتدایی سراسر کشور در سالن‌های شهرداری، بانک ملی، امام خمینی، پیام نور، آسمانی و ۱۷ شهریور برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه تدارک زیرساخت‌های لازم به ویژه امکانات حمل و نقل و تغذیه مناسب برای این رویداد در نظر گرفته شده است، افزود: امیدواریم اردبیل بتواند میزبان شایسته‌ای برای دانش‌آموزان و عوامل برگزاری این مسابقات بزرگ باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.