مرکز جامع سلامت حضرت فاطمه الزهرا (س) با هزینه ۵۷ میلیارد ریال در شهرستان زرند افتتاح شد.

 آیین افتتاح مرکز جامع سلامت حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرک امام خمینی (ره) شهرستان زرند با حضور سید رضا حسینی نژاد فرماندار، سالاری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

 به گفته سید رضا حسینی‌نژاد فرماندار زرند، ساختمان پایگاه جامع سلامت که به نام پایگاه سلامت فاطمه‌الزهرا (س) مزین شده است، در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۲۵۰ متر مربع با مشارکت خانواده اکبر نوحی خیر نیک‌اندیش حوزه سلامت احداث شده است.

 او کل هزینه احداث و تجهیز این پایگاه سلامت را ۵۷ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: ۴۰ میلیارد ریال آن از سوی خانواده اکبر نوحی اهدا شده است.

حسینی‌نژاد از همه تلاشگران، دست‌اندرکاران و مسئولان امر، در زمینه ارتقا و پیشرفت منطقه، به ویژه حوزه سلامت تشکر و قدردانی کرد و گفت: بی تردید ورود خیران به مسائل اجتماعی در این برهه از زمان در این شهرستان همچون گذشته منشأ خیر و برکات فراوانی خواهد بود.

حسن سعیدی رئیس مرکز بهداشت شهرستان زرند نیز گفت: محله ۱۰ هزار و ۹۵۵ نفری شهرک امام خمینی (ره) تا پیش از این فاقد پایگاه سلامت بهداشتی شهری بود که به همت خانواده حاج اکبر نوحی این پایگاه ساخته شد و از این پس با راه‌اندازی پایگاه بهداشتی، خدمات سلامت همچون واکسیناسیون، خدمات مامایی و دارویی و مراقبت‌های سلامتی ارائه می‌شود.

او افزود: در حال حاضر ۴۵ خانه بهداشت، ۱۳ پایگاه سلامت و ۱۴ مرکز جامع سلامت در شهرستان زرند به جمعیتی بالغ بر ۱۴۵ هزار نفر خدمات‌رسانی می‌کنند.

سعیدی تصریح کرد: با راه‌اندازی این پایگاه جامع سلامت، بالغ بر ۲ هزار و ۸۰۰ خانوار زرندی از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار