نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی از ساختمان خیّرساز اورژانس روستای سورک بازدید و بر رسیدگی هر چه سریعتر برای تکمیل این ساختمان تاکید کرد.

محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در بازدید از روستای سورک، بر رسیدگی هر چه سریعتر برای تکمیل ساختمان خیّرساز اورژانس این روستا تاکید کرد و از تجهیز این اورژانس از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان طی یک ماه آینده خبر داد.

او همچنین از طرح‌های عمرانی، ورزشی، بهداشتی و درمانی روستای سورک و مجموعه چمن مصنوعی این روستا بازدید کرد و بر رفع مشکلات این روستا از سوی مسئولان تاکید کرد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی تامین قیر جاده معدن به سورک از سوی راهداری و آسفالت آن از سوی معدن، تجهیز اورژانس روستای سورک به همت دانشگاه علوم پزشکی استان طی یک ماه آینده و تامین قیر آسفالت کوچه‌ها از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را از جمله مصوبات بازدید از روستای سورک عنوان کرد.

جوکار گفت: ایجاد مجتمع کارگاهی در روستا، رسوب زدایی بندخاکی، بررسی ایجاد پست بانک، اختصاص ۲۰۰ میلیون تومان از سوی جهادکشاورزی برای قنات روستا و اختصاص ۶۰۰ میلیون تومان منابع طبیعی برای آبخیزداری و آبخوان داری از مصوبات بازدید میدانی از روستای صدرآباد است.

او واگذاری زمین مورد نیاز برای پست امداد برابر قوانین از سوی بنیاد مسکن به شرکت گاز، اعلام درخواست زمین مورد نیاز برای سالن چند منظوره از سوی ورزش و جوانان و واگذاری آن به وسیله بنیاد مسکن و اختصاص ۹۰ میلیون تومان برای مرمت قنات مزرعه ندو را از جمله مصوبات بازدید میدانی از روستای هفتهر عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.