کارشناس اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد امام خمینی (ره) تایباد گفت: تعداد ۲ هزار و ۷۰۰ نفر حامی ایتام و محسنین تحت پوشش کمیته امداد در این شهرستان هستند.

مجتبی رحمانی کارشناس اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد امام خمینی (ره) تایباد گفت: تعداد ۸۴۰ نفر از ایتام و محسنین در شهرستان تایباد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که توسط ۲ هزار و ۷۰۰ حامی حمایت می‌شوند.

او افزود: ۳۰ درصد حامیان مشارکت کننده در طرح اکرام ایتام و محسنین بومی و ۷۰ درصد حامیان غیربومی و ساکنان مناطق دیگر هستند.

کارشناس اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد امام خمینی (ره) تایباد ادامه داد: طرح اکرام ایتام و محسنین مختص فرزندانی است که پدرشان را از دست داده اند یا به علت بیماری صعب العلاج یا زندانی بودن پدر، از لحاظ اقتصادی و معیشتی در تنگناه هستند.

رحمانی بیان کرد: در سال گذشته حامیان نیکوکار بومی و غیربومی، مبلغ ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک‌های غیرنقدی خود را شامل مواد غذایی، پوشاک و لوازم تحریر به ایتام و محسنین ارزانی داشتند.

او تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون نیز ۴۶۷ نفر حامیان در این طرح خداپسندانه جذب شده اند.

کارشناس اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد امام خمینی (ره) تایباد تاکید کرد: ایتام و محسنین به نحوی فرزند معنوی حامیان محسوب می‌شوند و این اقدام می‌تواند سبب افزایش امید به زندگی، پیشرفت تحصیلی و اجتماعی جامعه، ترویج امور خیریه و تقرب الهی شود.

رحمانی اظهار کرد: شماره تماس کمیته امداد امام خمینی (ره) تایباد جهت مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین ۵۴۵۳۸۷۰۰ می‌باشد و همه افراد خیراندیش جامعه می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

برچسب ها: ایتام سادات ، مساکین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.