مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: در راستای بهبود، تکمیل و توسعه زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، امسال ۷۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و هزینه شده است.

امیر شهسوار جلاوت مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: این میزان سرمایه گذاری در قالب ۲۰ قرارداد پروژه‌های عمرانی اقدام شده و زمینه بهبود بخشی از زیرساخت‌ها را فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال با عنوان مهار تورم، رشد تولید، امسال بیشترین حجم سرمایه گذاری در شهرک‌های تقاضا محور آذربایجانغربی صورت گرفته است.

جلاوت ادامه داد: تکمیل عملیات اجرایی گاز شهرک صنعتی کانی خوی و شهرک شماره ۳ ارومیه، احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی ارومیه ۲ و همچنین اجرای شبکه ۲۰ کیلو ولت و روشنایی ناحیه صنعتی خلیفه لو از جمله اقداماتی بوده که انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی اضافه کرد: این اقدامات در طول سال همچنان ادامه دارد و سعی می‌کنیم که فضای شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی را در راستای کمک به بخش تولید، روز به روز بهبود ببخشیم.

در حال حاضر ۳۷ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در آذربایجان غربی وجود دارد که ۲۷ شهرک و ناحیه صنعتی فعال است و ۱۰ شهرک و ناحیه صنعتی هم در حال مطالعه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.