مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: ۲۰۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی در دست ساخت و تجهیزاست.

حسن حاتمی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،گفت: ۲۰۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان در دست ساخت و تجهیزاست، این واحد‌ها در زمینه تولید مواد شیمیایی، کانی‌های فلزی، غذایی، سلولوزی و خدمات هستند که با بهره برداری از آن‌ها برای بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ نفر زمینه اشتغال در شهرک‌های صنعتی استان فراهم می‌شود.

حاتمی بابیان اینکه مجری ۵۰ درصد این طرح‌ها جوانان خلاق هستند افزود: مجموع سرمایه گذاری در این واحد‌ها بییش از ۱۰ هزار میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تکمیل زیر ساخت‌های شهرک‌های صنعتی را در رونق تولید بسیار موثر دانست و از کسب رتبه دوم تامین منابع برای تکمیل زیر ساخت‌های این شهرک‌ها خبر داد و تصریح کرد: امسال برای تکمیل زیر ساخت شهرک‌های صنعتی استان بیش از ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه میشود.

وی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی استان در زمینه شهرک سازی در رتبه ششم و توسعه صنایع کوچک در رتبه هفتم کشور جای گرفته است.

حسنلو مدیر شهرک صنعتی خوی هم از فعالیت یک شهرک و یک ناحیه صنعتی برای استقرار واحد‌های تولیدی خبر داد و گفت: در این شهرک و ناحیه صنعتی بیش از ۲۰۰ واحد تولیدی مستقر شده اند که ۵۰ واحد بعلت مشکلات متعدد راکد هستند وتلاش میشود تا پایان امسال این واحد‌ها با رفع موانع به چرخه تولید بازگردند.

وی افزود: در شهرک و نواحی صنعتی خوی حمایت از تولید کنندگان جوان و مبتکر و خلاق در دستور کار قرار گرفته است در آذربایجان غربی ۳۴ شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۹ مهر ۱۴۰۰
درود