مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گفت: همزمان با هفته دولت ۹طرح با اعتباری بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد ریال و با اشتغال مستقیم بیش از ۳۰۰ نفر در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی افتتاح می گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حسن حاتمی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتیگفت: در هفته دولت ۹ طرح صنعتی به بهره برداری می رسد و این طرح ها با اعتباری بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد ریال و با اشتغال مستقیم بیش از ۳۰۰ نفر در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی افتتاح می گردد.

وی در خصوص تکمیل زیر ساخت شهرک ها، نواحی صنعتی استان و پروژه های عمرانی در دست اجرا اظهار کرد: از ابتدای سال جاری بالغ بر ۳۵۰میلیارد ریال از محل منابع داخلی پروژه عمرانی تعریف و عقد قرارداد گردیده است که ازین بین پروژه های عمرانی همچون توسعه شبکه برق ۲۰کیلوولت و روشنایی ،جدول گذاری آسفالت معابر و تاسیسات زیربنایی بسیاری از شهرک ها و نواحی صنعتی تکمیل شده است و در این ایام به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی با اشاره به اینکه یک حرکت جهادی در خصوص عمران و تکمیل زیر ساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی در راستای خدمات رسانی به صنعتگران و تولید کنندگان و جذب سرمایه گذاران جدید آغاز شده، افزود: تا رفع کامل نواقص و تکمیل زیرساخت ها این حرکت ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.