فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از دستگیری سارق حرفه‌ای سیم کابل برق و مخابرات در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سعید یوسفی فعال گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در اردبیل که موجب قطع برق و خسارت به اموال عمومی شده بود، موضوع با هدف کشف سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار ماموران نیروی انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل می گوید: در ادامه با افزایش و هدفمندسازی گشت‌زنی‌های انتظامی ماموران کلانتری ۱۱ "بهشت فاطمه" موفق به شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه دار در محله "نیار" اردبیل شدند.

به گفته او، این سارق حرفه ای در بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ یوسفی فعال با بیان اینکه اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: در حال حاضر با اقدامات پلیس، دستگاه قضایی، نهادهای امنیتی و همکاری مردم امنیت خوبی در استان اردبیل برقرار بوده و پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت و آسایش شهروندان مصمم و جدی است.

او از مردم خواست، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۲۰:۱۱ ۱۷ دی ۱۴۰۲
سلام
متأسفانه دزدی کابل در شهرستان مشکین شهر زیاد شده و مخابرات هم در تامین کابل جایگزین کم کاری می کند. دزدهایی هم که توسط مردم و نیروی انتظامی دستگیر می شوند با یه سند آزاد می شوند و به شغل شریف خودشون ادامه می دهند.