با افزایش تعداد زندانیان در فرانسه ضریب اشغال کلی زندان‌ها در حال حاضر ۱۲۲.۸ درصد و ضریب اشغال در بازداشتگاه‌ها هم ۱۴۶.۳ درصد اعلام شده است.

وضعیت شلوغی زندان‌های فرانسه احتمالا بدتر خواهد شد؛ زیرا این کشور رکورد جدیدی را در موضوع تعداد زندانیان شکسته است. هم اکنون ۷۴ هزار و ۵۱۳ نفر در این کشور پشت میله‌های زندان هستند. 

به گزارش یورونیوز، در فرانسه از پایان سال ۲۰۲۲ میلادی تقریبا ماه به ماه در این موضوع رکورد‌ها یکی پس از دیگری شکسته شده است. آخرین آمار هم نشان می‌دهد که این کشور برای ششمین بار از رکورد قبلی خود فراتر رفته است.
 
براساس آمار‌های رسمی که روز دوشنبه منتشر شد، ۷۴ هزار و ۵۱۳ نفر در زندان‌های فرانسه به سر می‌برند که نسبت به سال گذشته ۲ هزار و ۴۴۶ نفر بیشتر است. این تعداد ۱۵ هزار و ۸۱۸ مورد بیشتر از تابستان سال ۲۰۲۰ گزارش شده است، البته در آن سال همه‌گیری کووید۱۹ منجر به کاهش تعداد زندانیان شده بود.

برچسب ها: زندان ، فرانسه ، رکورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قدرت
۱۲:۰۸ ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
قربونت راه دور نرو سری به زندان های ایران بزن بالای ده هزارنفر روی زمین میخوابند
Iran (Islamic Republic of)
نا نشان
۱۹:۳۵ ۱۱ مرداد ۱۴۰۲
ملت خودتان را فراموش کردی دنبال خلاف کشورهای دگر هستی که ملت از رنج و گرفتاریهای که در تورمی کمر شکن رها کردی باشند ای هات از روزی که مقابل فرشتگان در حال جواب دادن باشید روز داوری که چه سخت هست واسه اون های که خلاف خود را و حق الناس خود را که راحت میخورن و ندیده میگیرند اما برای دیگر کشور ها واسه گرمتر از آش شده اند خجالت باید بکشید از امام حسین ع سلام که تمام خانواده اش داد تا عدالت باشد و یک عده ملت خور نباید حق فقرا را از بین ببرند امان حسین ع سلام برای حکومت نرفت پس چه میکنی با ملت !!! گفتی هوا گرم هست و ۲ روز تعطیلی کرده ای آیا با کارگران مظلوم ظلم نکردی اگر ایمان داشتی باید اون‌کارگران شهرداری و نانواه و این همه کارگر هستند را براشون کاری مفید انجام می دادی و اون کارمند که نشسته جلو کولر را فرستادی با ثروتمندان به شهر های شمالی و داری یعنی ثواب میکنی با این تعطیلی ها خدا را ناخشنود کردی و ملت را ببازی گرفتی ! و گرنه در هوای آسمانی یزد ووو که نه گرد و نه غباری و نه گرمای کشتن باشد نیست که طبیعی هست گرما چون موقع خرما پزوک هست پس بکنید هر چه دلتان میخواد با این ملت حسینی که آه مظلومان‌بینوا ی که گرسنه میخوابند گلریبانتان را خواهد گرفت آقای وزیر بهداشت الا کجای خودت و اون چرا داری حق کشی میکنی کارگر نون شب ندارد بخورد شماها راحت عطیل میکنی خدایا خودت فقط کشورمان و اسلاممان‌را که تز پهلوی کارگران‌زحمت کش همیشه بوده و دلسوز واقعی یودن حفظکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
خوابیدن روی زمین = هزار مرض
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
در ایران که چهل چهار ساله زندانی رو زمین میخابه مگر اینکه زندانی سیاسی و رده بالا باشی تا امکانات حد اقلی مثل تخت خواب در بند باشه در هر بندی حد اقل بیست تا سی نفر در هر اتاق رو زمین و موکت پوسیده متعفن می‌خوابند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
زندانی های ایرانی که باید روی سیم خاردار بخوابند تا دیگه دزدی و قاچاق و.... نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
پهلو هاشون یخ می‌کنه امیدواریم براشون تخت تهیه شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
تو ایران من که آزاد هستم پول خرید تخته خواب ندارم.
آخرین اخبار