معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: با توجه به ظرفیت‌های خوب خراسان رضوی به دنبال ایجاد دبیرخانه دائمی نمایشگاه صنعت برق در مشهد هستیم.

ناصر بهزاد، امروز دوشنبه ۹ مردادماه در نشست تخصصی صاحبان صنایع برق با حضور مدیران صنایع استان در مشهد اظهارداشت: با توجه به ظرفیت‌های خوب استان، تشکیل دبیرخانه دایمی نمایشگاه برق را در مشهد خواهیم داشت، تلاش شده که شرکت کنندگان و حضورشان در یک شرایط متفاوت از سال‌های قبل برگزار شود.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی، حضور بازدید کننده متخصص، شرایط برای ایجاد فعالیت پاویون‌های تخصصی و استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و فناور که آخرین دستاورد‌های خود را نشان دهند فراهم خواهد شد. ما امیدواریم بتوانیم تقویم را در نمایشگاه صنعت برق ثابت کنیم و برنامه ریزی شده در یکی از روز‌های اردیهشت ماه هر سال اتفاق بیافتد.

وی با اشاره به اینکه دغدغه بخش خصوصی در صنعت برق زیاد است و نمایشگاه‌ها باید فرصت خوبی برای تعامل و کاهش دغدغه‌ها باشد افزود: صنعت برق برای ما مهم است و  در زنجیره‌های مختلف تولبد و توزیع اهمیت دارد. در این نمایشگاه فرصت برد بردی قطعا برای نمایشگاه داران رغم خواهد زد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.