جانشین فرمانده انتظامی کل کشور گفت: بنا بر فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای تضعیف مأمور انتظامی موجب تقویت مجرم می‌شود.

کمیسیون عملیات و قرارگاه استانی طرح سالم سازی سواحل و تفرجگاه‌ها امروز با حضور مسئولان انتظامی در سالن اجتماعات شهدا فراجا در گیلان برگزار شد.

سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده انتظامی کل کشور در این کمیسیون با اشاره به هدفمندسازی گشت‌های انتظامی گفت: اقتدار پلیس با تأثیر آن بر جامعه پدیدار خواهد شد.

او اعمال قانون به شکل صحیح را موجب جلوگیری از تعدی به مأموران انتظامی دانست و افزود: بنا بر فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تضعیف مأمور انتظامی موجب تقویت مجرم می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه آمادگی کامل یگان‌های پلیس حائز اهمیت بسیار است، تصریح کرد: تقویت یگان‌های رزمی و انتظامی باید اولویت اصلی معاونت عملیات باشد.

سردار رضایی اشراف و موفقیت یگان‌های عملیاتی را عامل اقتدار مجموعه انتظامی و موجب افزایش جذب و استخدام نیرو‌های تازه‌نفس و با انگیزه برای فرماندهی برشمرد.

به گفته او، سپردن امور انتظامی و عملیاتی به سربازان وظیفه‌ای که تنها یک ماه آموزش دیده‌اند موجب شکست در مأموریت‌ها خواهد شد بنابراین لازم است در این زمینه بازنگری جدی صورت گیرد.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور تأکید کرد: باید در ساماندهی نیرو‌های عملیاتی، مدیریت صحیح و با دقت صورت گیرد تا تمامی عوامل به شکلی منظم در انجام امور انتظامی به کارگیری شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.