مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس گفت: آبرسانی دائم به ۲ هزار و ۷۲۲ واحد از ۱۵ سایت مسکن ملی در استان انجام شد.

علی جان صادق پور مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس اظهار کرد: ۱۶۹ سایت مسکن ملی در شهرستان‌های استان وجود دارد که از این تعداد تأمین آب آشامیدنی ۱۴۳ سایت با ۸۶ هزار و ۳۴۵ واحد مسکونی در حوزه فعالیت‌های شرکت آبفا استان فارس است.

او گفت: برای اجرای طرح‌های آبرسانی به ۱۴۳ سایت مسکن ملی در استان به ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که تاکنون با صرف اعتباری بالغ بر ۶۱ میلیارد تومان آبرسانی دائم به ۱۵ سایت مسکن ملی در ۱۳ شهرستان با تعداد ۲ هزار و ۷۲۲ واحد صورت گرفته است.

صادق پور با تأکید بر این مهم که مجدانه پیگیر اجرای طرح‌های آبرسانی دائم به مسکن ملی سایر شهرستان‌های استان هستیم، ادامه داد: در حال حاضر مناقصه اجرای زیر ساخت طرح‌های آبرسانی دائم به سایت‌های مسکن ملی شهرستان‌های فیروزآباد، خنج و فاز ۲ اقلید برگزار شده و در حال طی مراحل بعدی است.

او افزود: همچنین در شهرستان‌های داراب و ارسنجان نیز در مرحله تهیه اسناد مناقصه هستیم که به زودی با برگزاری مناقصه وارد فاز اجرا خواهیم شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب فارس با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در خصوص اجرای طرح‌های فاضلاب در سایت‌های مسکن ملی استان تصریح کرد: برای اجرای طرح‌های جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در ۱۴۳ سایت مسکن ملی در استان نیز به ۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که تاکنون مناقصه اجرای خط انتقال فاضلاب مسکن ملی آباده برگزار شده است و در مرحله عقد قرارداد با پیمانکار هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار