مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران از برگزاری نمایشگاه و همایش سراسری صنعت آکواریوم، ماهیان زینتی؛ محصولات و خدمات وابسته ۱۷ مرداد ماه در مجتمع نمایشگاهی گفتگو تهران خبر داد.

محمد صائبی مدیرکل روابط عمومی واموربین الملل استانداری گفت: با همکاری بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی اولین رویداد ملی نمایشگاه و همایش سراسری صنعت آکواریوم و ماهیان زینتی و گیاهان آبزی و محصولات و خدمات وابسته در بوستان گفتگو تهران با مشارکت استانداری تهران توسط مدیریت شیلات استان تهران برگزار می‌شود. 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شیلات استان تهران رتبه دوم کشور را از لحاظ تولید ماهیان زینتی را دارد و در راستای حمایت از تولیدکنندگان زیربخش آن این نمایشگاه برگزار می‌شودکه با توجه به تنوع گونه‌های زیستی ماهیان زینتی، احتمال استقبال خوبی از این نمایشگاه وجود دارد.

گفتنی است نمایشگاه صنعت آکواریوم و ماهیان زینتی توسط مدیریت شیلات و امور آبزیان جهادکشاورزی استان تهران در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ مرداد به مدت چهار روز از ساعت ۱۰ تا ۲۰ با همکاری سازمان شیلات ایران، موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، استانداری تهران، انجمن علمی ماهیان زینتی، نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، دامپزشکی استان تهران با حمایت گروه بتا از تولیدکنندگان برتر و داخلی خوراک آبزیان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار