مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: ۱۹۶ هزار مشترک خانگی زیر پوشش این شرکت معادل ۲۰ درصد از کل مشترکان از ابتدای اجرای طرح مدیریت مصرف تاکنون مشمول ۴۸ میلیارد ریال پاداش در قبوض برقشان شده اند.

محسن ذبیحی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با اشاره به طرح پاداش ۲۰ برابری صرفه جویی در مصرف برق ویژه مشترکان خانگی در استان گفت: صرفه جویی در مصرف برق این تعداد مشترک در کل به میزان ۴.۷ میلیون کیلووات ساعت بوده است.

او با اشاره به وجود یک میلیون و ۱۸۶ هزار و ۵۰۵ مشترک خانگی برق خراسان رضوی افزود: طرح مدیریت مصرف و اختصاص پاداش تا ۲۰ برابر به ازای صرفه جویی در مصرف برق در حوزه خانگی از ۱۵ خرداد ماه در استان اجرا شده است که از کل قبوض صادره تاکنون، تعداد۱۹۶ هزار مشترک مشمول پاداش شده اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ضمن تشکر از مشترکان خانگی ادامه داد: خوشبختانه در این مدت تعداد ۵۰ هزار مشترک که سال گذشته جزء مشترکان پرمصرف بوده و بیش از دو و نیم برابر الگو، مصرف برق داشته اند موفق به کاهش ۱۲ درصدی مصرف برق خود شده اند.

ذبیحی بیان کرد: طرح اختصاص پاداش به ازای صرفه جویی در هر کیلووات ساعت در حوزه خانگی از ۱۵ خرداد ماه تا پایان شهریور در خراسان رضوی اجرا می‌شود.

او با بیان این نکته که الگوی مصرف در ماه‌های گرم سال ۳۰۰ کیلووات ساعت و در سایر ماه‌ها ۲۰۰ کیلووات ساعت است تصریح کرد: خوشبختانه ۸۳ درصد مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی (که همه شهرستان‌های استان به جز مشهد و طرقبه شاندیز را زیر پوشش دارد) کمتر از الگو، مصرف برق دارند و تنها حدود ۱۷ درصد بیشتر از الگو مصرف می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.