آیت الله خاتمی گفت: دشمنان پیوسته القا می کنند که مردم در انتخابات شرکت نمی‌کنند و از هم اکنون انتخابات اسفند را تحریم کرده اند.  

آیت الله سیداحمد خاتمی درنشست بصیرت دینی و انقلابی در جمع فرماندهان و سربازان مرکز تربیت و آموزش شهیدباهنر فراجا مستقر در باغین به انتخابات اسفندماه در کشور اشاره کرد و گفت: دشمنان پیوسته القا می‌کنند که مردم در انتخابات شرکت نمی‌کنند و از هم اکنون انتخابات اسفندماه را تحریم کرده اند.
 
او با اشاره به اینکه حضوردر انتخابات اسفند دوستان انقلاب را خشنود و دشمنان این ملت را مایوس خواهد کرد، افزود: همان گونه حضور در نمازجمعه، دفاع مقدس و ... یک تکلیف شرعی است، حضور در انتخابات نیز یک امر جامع است.

 نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ایرانی آباد با حضور در انتخابات محقق می‌شود، تصریح کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، بیش از ۴۰ بار مردم در پای صندوق‌های رای حاضر شدند و منتخبین خود را انتخاب کردند.

او گفت: لبیک یا حسین (ع) ۲ بخش دارد که یکی تولی و دیگری تبری است و ابزار عشق به حسین (ع)  با تمام وجود تولی و ابراز دشمنی با دشمنان امام حسین (ع)  در کربلا جلوگاه تبری بود.

آیت الله خاتمی به اغتشاشات پارسال هم اشاره کرد و گفت: هدف اصلی عاملان اغتشاشات پارسال، عبور از کل نظام و براندازی نظام بود.

او  تصریح کرد: اردوگاه قرآن سوزان در سو ئد و دانمارک با اردوگاه اغتشاشات  پارسال در ایران یکی است، آن‌ها در آنجا قرآن سوزاند و اغتشاشگران در ایران، قرآن را به آتش کشیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار