استاندار یزد از حضور پرشور مردم استان در برگزاری مجالس عزاداری و روضه خوانی قدردانی کرد.

فاطمی استاندار یزد در نشست ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان یزد گفت: علی رغم توطئه‌های دشمنان نسبت به کم رنگ جلوه دادن مجالس عزاداری سیدالشهدا (ع)، مردم حسینیه ایران بار دیگر ارادت عمیق خود را به خاندان اهل بیت (ع) و بویژه سید و سالار شهیدان نشان دادند و برای ما افتخاراست که چنین مردم امام حسینی داریم. 

استاندار در ادامه با اشاره به در پیش بودن هفته دولت بر لزوم تبیین دستاورد‌ها و اقدامات دولت سیزدهم تاکید کرد و گفت: باید در اوج صداقت و بصورت عالمانه، هنرمندانه و همچنین مردم پسند، اقدامات دولت را در قالب‌های مختلف برای مردم تبیین کنیم.

فاطمی با بیان اینکه قرار است در هفته دولت طرح‌های بسیار مهم اقتصادی، صنعتی و عمرانی با حضور یکی از مقام‌های کشوری به بهره برداری برسد، افزود: امیدواریم بتوانیم ۲۲۰۰ واحد مسکن ملی را در قالب ویلایی و آپارتمانی به مردم تحویل دهیم.

بالاترین مقام اجرایی استان یزد بیان کرد: ارتباط و پیوند مردم و دولت در هفته دولت پررنگتر خواهد شد و محصول این گفتگو یک واژه‌ای به نام امید به آینده خواهد بود.

برگزاری نمایشگاه متفاوت هفته دولت و حضور مسئولان در نمازجمعه مناطق مختلف استان یزد از دیگر موضوعاتی بود که فاطمی به آن اشاره داشت. 

از ۳۱ مرداد تا ۶ شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است که شروع اطلاع رسانی برنامه‌های آن از ۲۰ مرداد تا ۱۰ شهریورماه خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.