سیستان و بلوچستان، پیشتاز در صحت سنجی آمار اشتغال

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس اعلام معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت متبوع، این استان جزو استان‌های پیشتاز در موضوع صحت سنجی آمار ثبت شده در سامانه رصد است.

سلامی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت : حدود ۵۰ درصد از آمار نظارت‌شده سیستان و بلوچستان در سامانه رصد تاکنون صحت سنجی شده است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان افزود: رسیدن به این آمار باعث شده است سیستان و بلوچستان در کنار استان‌های لرستان و هرمزگان در زمره استان‌های پیشتاز در امر صحت سنجی اشتغال ایجادی قرار گیرد.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال استان ادامه داد: پایش و نظارت بر اشتغال یکی از مهمترین شاخص‌های نظارت بر مشاغل ایجاد شده است و ارائه خدمات اشتغال شامل اطلاع‌رسانی، شناسایی، مشاوره، آموزش، تامین مالی، تأمین فناوری، تأمین زیرساخت، صدور مجوز، ترویج و فرهنگ‌سازی است که توسط دستگاه‌های اجرایی در سامانه‌ای بنام رصد اشتغال ثبت و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

سلامی گفت: پایش اشتغال بحث اصلی امروز است و بطور طبیعی برای سیاست‌گذاری در زمینه ایجاد اشتغال به آمار دقیق و واقعی نیازمندیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار