مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال تا کنون گزارش مردم از تخلفات صنفی نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

محسن صیادی مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف خراسان رضوی با اشاره به نظارت مستمر بازرسی اتاق اصناف بر واحد‌های صنفی سطح شهر گفت: از ابتدای سال عزم خود را جزم کردبم که افزایش قیمت خارج از عرف و تخلفات صنفی را رصد کامل داشته باشیم، واحد‌های صنفی مثل فروشندگان مواد پروتئینی مرغ و تخم مرغ، بازار مسکن، صنف نانوایی‌ها، قنادی‌ها و ... از جمله واحد‌هایی است که نظارت مستمر را می‌طلبید.

او افزود: بر همین اساس و خارج از هر گونه مراعاتی و با در نظر گرفتن حق و حقوق مردم بازرسی‌ها و رصد قیمتی خود را افزایش دادیم.

مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف خراسان رضوی با اشاره به اینکه خوشبختانه مردم هم تا حدودی اشراف کامل به حق و حقوق خود دارند باعث شده گزارشات مردمی افزایش پیدا کند ادامه داد: این موضوع سبب شده واحد‌های نظارتی ما مثل اتاق اصناف، تعزیرات و سایر دستگاه‌های مربوطه نظارت‌های خود را در قالب گشت‌های بازرسی مشترک افزایش دهند.

صیادی بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف تماس با اتاق اصناف و سامانه ۱۲۴ گزارشات و تخلفات صنفی را گزارش دهند.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه در ایام محرم و صفر و شروع مراسمات شاهد حضور زائرین و هیئت‌های مذهبی هستیم، طرح نظارتی ویژه با محوریت کالا‌های اساسی مثل مرغ، برنج، روغن، قند و شکر، حوزه سلامت و امنیت غذایی در بحث رستوران ها، نانوایی ها، اغذیه و پیتزا فروشی‌ها، ابمیوه و بستنی، گشت‌های مشترک بازرسی را خواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.