رئیس شورای اسلامی شهر مهاباد گفت: در راستای ساماندهی مسافربر‌های شخصی، ۳۵۰ کد آژانس جدید به ناوگان تاکسیرانی این شهر اضافه شد.

آرش شهابی رئیس شورای اسلامی شهر مهاباد در جلسه شورای ترافیک گفت: ۳۵۰ کد آژانس جدید با فراخوان از طرف شهرداری به افراد واجد شرایط و دارای صلاحیت از بین متقاضیان و مسافربر‌های شخصی واگذار خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین دفاتر تاکسی‌های تلفنی باید فعال و رانندگان آژانس موظف به استقرار و خدمات به شهروندان از طریق تماس‌های تلفنی هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر مهاباد ادامه داد: در قالب همین مصوبه، برخورد با سایر مسافربر‌های شخصی بدون مجوز و فاقد شناسه از طرف راهنمایی و رانندگی و سازمان تاکسیرانی برخورد خواهد شد.

شهابی با اشاره به راه اندازی پارکینگ دستگاه‌های سنگین افزود: مکان‌یابی پارکینگ خودرو‌های سنگین در راستای ایمنی و جلوگیری از حوادث در مناطق مسکونی داخل شهر انجام شده و در اسرع وقت این خودرو‌ها باید به محل پارکینگ هدایت شوند.

در شهر ۱۶۸ هزار نفری مهاباد در مجموع ۵۰۵ دستگاه تاکسی گردشی، ۱۵۸ تاکسی خطی، ۹۰ دستگاه ون، ۴۲ دستگاه اتوبوس، ۱۲ میدل باس و ۶ مینی بوس فعالیت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.