رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: برای حل بخشی از مشکلات مردم میز‌های خدمت در مدیریت‌های شهرستانی و مراکز جهاد کشاورزی باید تشکیل شود.

مجتبی دهقان پور در نشست وبیناری با مدیران شهرستانی جهاد کشاورزی گفت: تولیدکنندگان و بهره‌بردارانی که در حوزه‌های مختلف مشکل‌دارند و سرمایه‌گذارانی که کارشان عقب‌افتاده منتظر یک پُلی از طرف ما هستند که باید آن را به‌طور ویژه حل و یا در سازمان دنبال کنیم.

این مقام مسئول بابیان اینکه این جلسات باید به‌طور مستمر برگزار شود، اضافه کرد: تأکید می‌کنم و انتظارم این است مدیران شهرستانی و دستگاه‌های وابسته جلساتی را برپا کنند و مشکلات ارباب‌رجوع را بشنوند. مواردی که قابلیت حل دارد را حل کنند، شاید فقط نیاز به یک دستور یا تسریع در اقدام باشد.

او با اشاره به اینکه شاید در برخی موارد به دلیل محدودیت‌ها و مشکلات در حوزه قانون‌گذاری قادر به رفع برخی موانع و مشکلات نباشیم، ابراز کرد: پیش از این هم مکرراً عنوان‌شده است که در این شرایط باید رویکرد اقناعی بهره‌برداران در پیش بگیریم.

دهقان پور در ادامه نشست با اذعان به اینکه یکی از حساسیت‌های امروز بخش کشاورزی مبحث سوخت است، بیان کرد: با توجه به تفاوت قیمت قابل ملاحظه‌ای که بین سوخت یارانه‌ای و سوخت آزاد وجود دارد، مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها باید در این خصوص نظارت‌های لازم و کافی را داشته باشند.

به گفته او، نظارت‌های مدنظر باید در موضوع تعداد تراکتور، ادوات و ماشین‌آلات و فعالیت واحد‌های تولیدی که از سوخت بهره‌مند می‌شوند مثل گلخانه‌ها و موارد شبیه آن باشد، زیرا ممکن است آمار‌ها و گزارش عملکرد‌ها خلاف واقعیت باشد.

دهقان پور بر لزوم نظارت‌های ستادی علاوه بر اقدامات شهرستانی در خصوص سوخت‌های تخصیص‌یافته تأکید کرد و گفت: باید بازدید‌هایی انجام و از نیرو‌هایی که می‌توانند از آن‌ها کمک بگیرند استفاده شود همچنین از سایر ظرفیت‌ها نیز باید بهره گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار