مرکز نگهداری کودکان آسیب دیده اجتماعی ویژه نوباوگان ۳ تا ۶ سال در قزوین افتتاح شد.

آیین افتتاح مرکز نگهداری کودکان آسیب دیده اجتماعی ویژه نوباوگان ۳ تا ۶ سال با شعار مردم برای مردم، برای به زیستن برگزار شد.

محمد خورشیدی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در این مراسم با بیان لزوم سپردن امور به خود مردم برای تسریع در حل و فصل مشکلات گفت: نقش دستگاه‌های اجرایی به عنوان تسهیل گر و نقش موسسات و مجموعه‌های مردمی به عنوان بازو‌های توانمند اجرایی بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه بهزیستی از چندین جهت وظایف و مسئولیت‌های سنگینی را عهده‌دار است، افزود: بهزیستی از سویی مسئولیت تامین رفاه خیل عظیمی از معلولان جامعه و از سوی دیگر وظیفه سر و سامان دادن به وضعیت بسیاری از زنان و کودکان محروم و آسیب دیده اجتماعی جامعه را بر عهده دارد که هر ۲ مورد بسیار مهم و حیاتی ارزیابی می‌شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ادامه داد: سازمان‌های مردم نهاد هم در این زمینه از ظرفیت بالایی برخوردار هستند و در حوزه تخصصی خود دارای سابقه و عملکرد خوبی می‌باشند که در صورت همکاری می‌تواند نتایج مثبتی را به همراه داشته باشد.

در این مراسم مدیریت این مرکز که تا پیش از این توسط اداره کل بهزیستی اداره می‌شد به یکی از موسسات مردمی که سابقه موفق فعالیت در این حوزه را دارد، واگذار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.