نائب رییس شورای شهر کرج گفت: اگر به دنبال حل مشکل چندین ساله ترافیک در محدوده بلوار جمهوری اسلامی هستیم چاره‌ای جز ایجاد تقاطع نداریم و با بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته از زمان آغاز عملیات اجرایی تا پایان آن یک سال و نیم زمان می‌برد.

عمار ایزدیار  اظهار کرد: در تلاشیم تا پایان سال احداث تقاطع غیرهمسطح میدان جمهوری را آغاز کنیم تا شهروندان بتوانند تا پایان عمر شورای ششم از اثرات آن بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: خوشبختانه بحث تصویب ماده ۵ و موضوعات ترافیکی این پروژه هم حل و فصل شده و در حال حاضر در مرحله فراخوان قرار دارد و قطعا تا پایان سال تجهیز کارگاه آن انجام می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: اگر به دنبال حل مشکل چندین ساله ترافیک در این محدوده هستیم چاره‌ای جز ایجاد این تقاطع نداریم و با بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته از زمان آغاز عملیات اجرایی تا پایان آن یک سال و نیم زمان می‌برد.

ایزدیار اضافه کرد: به جز این تقاطع مدیریت شهری کرج ایجاد سه تقاطع موذن، ۴۵ متری گلشهر و فلکه اول رجایی شهر را هم در دستور کار دارد.

نائب رییس شورای شهر کرج توضیح داد: احداث و تکمیل تقاطع‌های غیر همسطح در شهر کرج باعث کاهش آلودگی هوا، روانسازی ترافیک و جلوگیری از هدر رفت وقت شهروندان می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.