رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: در ماه گذشته، ۴هزار و ۶۲۴ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲ ایستگاه به مدت ۹۷۴ ساعت عملیات ایجاد کردند.

 محمد یساولی گفت: در ماه گذشته، ۴هزار و ۶۲۴ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲ ایستگاه به مدت ۹۷۴ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد ۱۷۳۹ دستگاه خودروی عملیاتی به ۴۷۹ مورد حریق و ۷۵۸ مورد حادثه رسیدگی کردند.

وی روز یکشنبه یکم مرداد با اشاره به اینکه طی این مدت ۱۳۲ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفت، اضافه کرد: در ماهی که گذشت ۵۳۶ مورد نجات یافته، ۱۴ مصدوم و ۱۴ فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه در بین ۳۲ ایستگاه عملیاتی، بیشترین ماموریت در ایستگاه ۱۰۲ با ۲۹ حریق و ۵۴ حادثه، ایستگاه ۱۱۴ با ۴۲ حریق و ۳۴ حادثه و ایستگاه ۱۰۳ با ۲۳ حریق و ۵۲ حادثه صورت گرفت، افزود: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۹۲ مورد صدور جواز و ۱۸۷ مورد تائیدیه ایمنی با حضور ۱۱۱۶ نفر کارشناس صادر شد.

یساولی صدور ۲۹ مورد گواهی جهت علت حریق و صدور ۹ مورد گواهی حریق و حوادث با حضور ۹۵ نفر کارشناس اعزامی و تعداد ۱۲۴ مورد بازدید از اماکن تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۱۶۱ مورد، اخطار ایمنی به تعداد ۳۱ مورد با حضور ۱۱۴۰ نفر کارشناس اعزامی، در حوزه ایمنی شهری و بازدید از واحد‌های صنعتی به تعداد ۲ مورد با حضور ۱۶ نفر کارشناس در حوزه صنایع را از دیگر اقدامات صورت پذیرفته بیان کرد.

این مسئول توضیح داد: در حوزه آموزش و تربیت بدنی برگزاری ۱۱ دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی ویژه شرکت ها، مدارس، ادارات، و داوطلبین با حضور ۴۷۱ کارآموز به مدت ۱۴۰ ساعت با همکاری ۴۲ مربی و برگزاری ۱ دوره آموزش آتش نشان داوطلب با حضور ۱۱ شرکت کننده به مدت ۳۶ ساعت با همکاری ۹ مربی، برگزاری ۴ دوره آموزش ضمن خدمت با حضور ۶۹ نفر ویژه پرسنل سازمان با همکاری ۶ مربی به مدت ۷۰ ساعت طی یک ماه گذشته صورت گرفت.

برچسب ها: حادثه ، آتش سوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.