مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: در تلاش هستیم تا با تخصیص اعتبارات لازم مشکلات راهداری و حمل و نقلی بوکان را مرتفع کنیم.

پیمان آرامون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در سفر یک روزه به شهرستان بوکان و بازدید از محور‌های روستایی و شهری این شهرستان گفت: با تخصیص اعتبارات مورد نیاز، مشکلات بوکان در حوزه راهداری مرتفع خواهد شد که یکی از مهم‌ترین این پروژه‌ها محور شاهیندژ به طول ۱۵ کیلومتر بوده و جزو مطالبات اصلی مردم است.

وی افزود: در حوزه راه‌های روستایی نیز یکی از مطالبات مردمی شهرستان پروژه رحیم خان، نوبار کندی است که مقرر شد پس از تخصیص اعتبارات ملی به طول ۱۱ کیلومتر آسفالت و روکش آسفالت جاده برهان نیز تا پایان شهریور ماه تامین اعتبار شود.

به گفته مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی، ۲۰ تن قیر توسط سازمان متبوعه به اداره بوکان برای اجرای پروژه‌ها به صورت امانی اختصاص خواهد یافت و در چندین طرح نیز که مشکل اعتباری مطرح بود، دستورات لازم برای رفعه آن صادر شد.

آرامون ادامه داد: همکاری مسئولان و نهاد‌های بوکان می‌تواند پایه اصلی خدمت رسانی به مردم این شهرستان باشد و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز با تمامی امکانات در خدمت رسانی به مردم این منطقه آماده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.