«شایان احمدنژاد»، «شراره احمدنژاد» و «محمدچاپاش» ورزشکاران با استعداد مهابادی پس از کسب عنوان قهرمانی مسابقات وزنه برداری کشور از سوی مسئولان این شهرستان تجلیل شدند.

کیوان خوشبخت رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: در بخش جوانان و در وزن ۶۱ کیلوگرم «شایان احمدنژاد» موفق شد در حرکت یکضرب با مهار وزنه ۱۱۸ کیلوگرم، در حرکت ۲ ضرب با مهار ۱۴۳ کیلوگرم و مجموع ۲۶۰ کیلوگرم سه مدال طلا کسب کند.

وی اضافه کرد: احمدنژاد در این رقابت‌ها توانست در حرکت یکضرب پنج کیلوگرم، در حرکت ۲ ضرب ۶ کیلوگرم و در مجموع ۱۱ کیلوگرم رکورد کشوری را ارتقا دهد.

خوشبخت یادآور شد: همچنین «محمد چاپاش» دیگر وزنه بردار مهابادی در همین رقابت‌ها و در دسته ۵۵ کیلوگرم با مهار وزنه‌های ۹۰ کیلوگرم در یکضرب، ۱۱۱ کیلوگرم در ۲ ضرب و ۲۶۰ کیلوگرم در مجموع به تریب مدال نقره و ۲ طلا را کسب کرده بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد اضافه کرد: همچنین «شراره احمدنژاد» دیگر وزنه بردار نوجوان اهل این شهرستان با مهار مجموع ۱۱۸ کیلوگرم سه مدال طلای مسابقات قهرمانی کشور در بخش بانوان را کسب کرده بود.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد هم در این آیین گفت: حمایت همه جانبه از ورزشکاران مدال آور در عرصه‌های ورزشی بین المللی از اهم وظایف مسئولان است و برای زمینه سازی جهت رشد و توسعه ورزش منطقه و حل مشکلات مالی و اعتباری بخش ورزش با تمام توان خود تلاش خواهیم کرد.

وی اظهار امیدواری کرد تا موفقیت ورزشکاران مهابادی در عرصه‌های مختلف بیش از پیش باشد و ورزشکاران این شهرستان بتوانند عناوین و افتخارات ورزشی بیشتری را برای کشور کسب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.