معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قم گفت: در تلاش هستیم تا جوانان و نوجوانان استان در تمامی ۲۸ رشته المپیاد ورزشی استعداد‌های برتر کشور امسال شرکت کنند.

محمد علیمردانی گفت:چهار رشته بسکتبال، والیبال، هندبال و ژیمناستیک به عنوان رشته‌های مشترک المپیاد استعداد‌های برتر کشور مربوط به دو وزارتخانه آموزش و پرورش و ورزش و جوانان است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قم عنوان کرد: استان قم سال گذشته در ۹ رشته و با کسب ۲۰ مدال، رتبه ۱۷ کشور در المپیاد ورزشی استعداد‌های برتر کشور را کسب کرد.

علیمردانی ادامه داد: برگزاری المپیاد با هدف شناسایی ورزشکاران مستعد و هدف گذاری برای کسب مدال در المپیک جوانان، المپیک و بازی‌های آسیایی است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قم با بیان این که هدف از برگزاری المپیاد استعداد‌های برتر، استعدادیابی در بین ورزشکاران رده‌های پایه است گفت: المپیاد در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قم ادامه داد: امسال المپیاد ورزشی استعداد‌های برتر کشور از ۲۰ مرداد تا ۱۰ شهریور در چهار استان تهران، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و اصفهان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار