استاندارسمنان از پرداخت نیمی از مطالبات گندمکاران این استان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۷۵ هزار تن گندم از کشاورزان استان خرید تضمینی شده است.

هاشمی  در شورای کشاورزی استان از افزایش خرید تضمینی گندم در استان خبر داد و اظهار کرد: سیاستگذاری درست دولت در افزایش قیمت گندم باعث افزایش تحویل گندم شده و تاکنون گندمکاران استان ۷۵ هزار تن گندم تولیدی خود را تحویل مراکز خرید در شهرستان های استان دادند.

وی ادامه داد: این در حالی است که سال گذشته ۶۳ هزار تن گندم خریداری و تحویل مراکز خرید گندم در استان شده بود.

وی با اشاره به تلاش برای پرداخت بهای گندم کشاورزان افزود: تاکنون ۵۰ درصد مطالبات گندمکاران استان پرداخت شده و تلاش می شود ماباقی مطالبات نیز پرداخت شود.

 استاندار سمنان با اشاره به تنوع محصولات زراعی و باغی در استان گفت: استان سمنان از ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار غنی و ارزشمندی در حوزه کشاورزی و بخش های مرتبط با آن برخوردار است، لذا باید شورای کشاورزی استان محلی برای ایجاد فکر و اندیشه در راستای توسعه و گسترش این مهم در استان باشد.

استاندار سمنان با اشاره به حمایت های دولت از کشاورزان خاطرنشان کرد: در حوزه حمایت از تولیدات کشاورزی و بهره برداران این حوزه با رویکرد تعاملی و مثبت، پرداخت تسهیلات در راستای تامین نقدینگی و سرمایه در گردش در استان انجام شده و بیش از تعهد تعیین شده در بخش های تبصره ۱۸ و ۱۶، تسهیلات به متقاضیان پرداخت گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.