کتاب داستان "نهار خوردن درسا" به نویسندگی "فرشته شریفیان" از هنرمندان عضو کارگاه د استان نویسی حوزه هنری شهرستان بیجار، رونمایی و روانه بازار شد.

کتاب «نهارخوردن درسا »با حضور تعدادی از مسئولین و هنرمندان بیجاری در سالن شماره ۲ پردیس سینمایی آزادی این شهر برگزار گردید.

 این کتاب که در موضوع حیطه کودک و نوجوان می‌باشد توسط خانم فرشته شریفیان در بخش داستان کوتاه با حمایت حوزه هنری شهرستان بیجار به رشته تحریر در آمده است.

کتاب " نه هار خواردن دورسا" که حاصل کلاس‌های داستان نویسی حوزه هنری شهرستان بیجار است که با زبان کردی در راستای تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درتوجه به حوزه چاپ کتاب کودک و نوجوان، معرفی و حمایت از شاعران و نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بخش کودکان و نوجوانان و دسترسی آسان برای این قشر با زبانی شیوا و آسان برای کودکان به رشته تحریر در آمده است.

گفتنی است داستان این کتاب در چهارمین جشنواره داستان "شوناس" کامیاران با حضور ۹۰۰ اثر داستانی براساس رأی هیئت داوران جشنواره رتبه اول داستان کودک کشوری را به خود اختصاص داده بود.

این کتاب در ۱۲ صفحه مصور با تصویرگری خانم رژینا بختیاری با حمایت حوزه هنری شهرستان بیجار در انتشارات علمی کالج به قلم فرشته شریفیان به رشنته تحریر درآمده است و با قیمت ۵۰ هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.