مسابقات ژیمناستیک قهرمانی دانش آموزان دختر و پسر دوره ابتدایی کشور و جشنواره ورزشی دختر و مادر ـ پدر و پسر مرداد ماه جاری به میزبانی کردستان برگزار خواهد شد.

افشین خوشگوار معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کردستان امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با موافقت وزارت آموزش و پرورش و فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، مسابقات ژیمناستیک قهرمانی دانش‌آموزان دختر و پسر دوره ابتدایی کشور و جشنواره ورزشی دختر و مادر ـ پدر و پسر یادواره شهدای دانش‌آموز مدارس زینبیه و ثارالله شهرستان میانه و شهید شاخص ورزش کشور شهید عجمیان، از ۱۸ تا ۲۸ مردادماه در سنندج برگزار می‌شود.

خوشگوار افزود: زمان برگزاری مسابقات دختران از ۱۸ تا ۲۲ خرداد و مسابقات بخش پسران از ۲۴ تا ۲۸ مرداد ماه است.

او از شرکت حدود ۲ هزار دانش‌آموز، مربی، سرپرست و داور و عوامل اجرایی در این رویداد ورزشی خبر داد و گفت: افتتاحیه این مسابقات ۱۹ مرداد در سال آزادی سنندج برگزار خواهد شد.

خوشگوار اذعان کرد: میزبانی چنین رویداد‌هایی فرصت مناسبی است تا بتوان در کنار ابعاد فنی، ظرفیت‌های تاریخی، گردشگری و دیدنی استان به شرکت کنندگان معرفی شود.

در این نشست از پوستر مسابقات ژیمناستیک دوره ابتدایی و جشنواره فرهنگی ورزشی دختر و مادر- پسر و پدر کشور توسط استاندار کردستان رونمایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.