مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: آنچه که در جریان المپیاد ورزشی دانش آموزان مدارس سمپاد اتفاق افتاد یک اتحاد و انسجام درونی فوق العاده را نشان داد که شایسته تقدیر است.

هاشم ناظمی جلال مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در نشست  تجلیل از عوامل برگزاری المپیاد ورزشی دانش آموزان مدارس سمپاد سراسر کشور ضمن تقدیر از همه عوامل برگزار کننده اظهار داشت: آنچه که در جریان المپیاد ورزشی دانش آموزان مدارس سمپاد اتفاق افتاد یک اتحاد و انسجام درونی فوق العاده را نشان داد که شایسته تقدیر است.

او در ادامه سخنانش عنوان کرد: برگزاری این المپیاد ورزشی سر آغاز فصل نوینی در فعالیت‌های تیمی در آموزش و پرورش کردستان بود که سازگاری، مشارکت پذیری، تعهد، ارتباط، تمرکز، تخصص، قابل اتکا بودن، منضبط بودن، آگاهی از وظیفه، از خود گذشتگی، مهمان نوازی، راه حل گرا بودن، نتیجه گرا بودن و برنامه محور بودن را برای برنامه‌های متمرکز بعدی نوید می‌دهد.

افشین خوشگوار معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان نیز در این نشست عنوان کرد: در این المپیاد ورزشی که در استان کردستان اتفاق افتاد یک خروجی نهایی مهم داشت و آنهم اتحاد و انسجام درونی همه گروه‌هایی بود که مسئولیت بخش‌های مختلف را به عهده داشتند.

او در ادامه سخنانش اظهار داشت: خوشبختانه آنچه که از بازخورد‌های برگزاری این المپیاد در استان گرفته شده است بسیار خوب و قابل تقدیر است؛ لذا می‌طلبد که به سهم خودمان قدر شناس این اقدام ارزنده و مهم باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.