رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مشگین‌شهر گفت: امسال حدود سه میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان پرداخت شده است.

احمدعلی محب گفت: ۳۵ طرح اشتغالزایی و کارآفرینی در سه ماهه امسال از تسهیلات پرداختی بانک‌ها بهره‌مند شده تا امکان اشتغال و به دنبال آن خودکفایی خانواده‌های تحت حمایت فراهم آید.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مشگین‌شهر به بازدیدهای متعدد از طرح‌های اشتغال‌زایی و پیگیری فعالیت‌های انجام شده در این حوزه اشاره کرد و می گوید: بررسی ظرفیت‌های موجود برای اشتغال‌زایی در مناطق مختلف این شهرستان مورد بررسی و رصد قرار گرفته است.

به گفته او، سعی کردیم در این ایام با حضور در مناطق محروم روستایی در کنار دلجویی از خانواده‌های نیازمند، در جریان مشکلات آنها قرار گیریم که عمده مطالبات مطرح شده در حوزه معیشتی و اقتصادی بوده است.

محب گفت: کمیته امداد تلاش می‌کند تا علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند، به عنوان یک راهکار اساسی و بنیادی فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت فراهم کند تا از این مسیر معاش آبرومند برای این خانواده‌ها تامین شود.

او می گوید: با محوریت اشتغال مددجویان، برای ۹۷ نفر از جامعه هدف کمیته امداد مشگین‌شهر آموزش پایدارسازی اشتغال انجام شده و این افراد از مهارت‌های مختلف بهره‌مند شده‌اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مشگین‌شهر گفت: با همکاری مراکز کاریابی نیز برای ۵ نفر از مددجویان اشتغال مناسب فراهم شده تا بتوانند از فرصت شغلی به وجود آمده استفاده کرده و امرار معاش مناسبی را داشته باشند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.