توئیتر ظاهراً اکانت رسمی TwitterHiring را راهاندازی کرده، اما هنوز هیچ توئیتی را در آن به اشتراک نگذاشته است. بااینحال، گزارشها نشان میدهند که در صفحه برخی از شرکتهای تأییدشده در توئیتر میتوان در زیر بخش بیو، آگهیهای استخدام نیرو را مشاهده کرد.
همانطور که در تصویر زیر میبینید، این آگهیها که به شکل کارتهایی در صفحه پروفایل شرکتها نشان داده میشوند، قابل کلیک هستند و کاربر را بهطور مستقیم به وبسایت این شرکت هدایت میکنند.
نمایش حداکثر ۵ آگهی استخدام در صفحه شرکتها در توئیتر
توسعهدهندهای به نام «نیما اوجی» در توییتی درباره این قابلیت که ظاهراً قرار است Twitter Hiring نام داشته باشد، توضیحاتی را ارائه کرده است. او میگوید شرکتها میتوانند با متصلکردن فید ATS یا XML، آگهیهای استخدام خود را تا حداکثر پنج مورد در صفحه توئیتر خود به نمایش بگذارند.
او همچنین اسکرینشاتی را به اشتراک گذاشته است که توضیحات احتمالی توئیتر درباره این ویژگی را نشان میدهد. در این توضیحات گفته شده است که استفاده از قابلیت Twitter Hiring هزینه اضافهای برای شرکتها بههمراه نخواهد داشت. البته شرکتها برای استفاده از آن باید اشتراک سازمانی مخصوص توئیتر را بخرند که هزینه ماهانه آن ۱۰۰۰ دلار است.
ایلان ماسک پیشتر در ماه مه در پاسخ به یک کاربر به احتمال عرضه این ویژگی برای استخدام نیرو در صفحات شرکتها در توئیتر اشاره کرده بود. این شبکه اجتماعی حالا با این امکان بهنوعی میتواند با لینکدین وارد رقابت شود. فراموش نکنیم که توییتر در ماه مه استارتاپ فناوریهای استخدامی Laskie را خریده بود. این خرید که اولین خرید ایلان ماسک در توئیتر محسوب میشد، احتمالاً در عرضه این ویژگی بیتأثیر نبوده است.
درمجموع بهنظر میرسد که این قابلیت هم بخشی از تلاش ایلان ماسک برای تبدیلکردن توئیتر به یک سوپراپلیکیشن همهکاره باشد.
منبع: تککرانچ