حمایت از هیئت دار‌ها و پرچمداران حضرت سید الشهداء (ع) و برپائی هیات خانگی در محلات هدف قرارگاه اجتماعی استان در طرح شمیم حسینی است.

همزمان با فرار رسیدن ماه محرم همایش هیئت دار‌ها و پرچمداران حضرت سید الشهداء (ع) محلات هدف قرارگاه اجتماعی استان به منظور حمایت و برنامه ریزی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم عزاداری حسینی در محلات با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و اداره کل امور اجتماعی استانداری البرز در جوار آستان مقدس امام زاده طاهر (ع) برگزار شد.
معاون امور اجتماعی استانداری البرز گفت:یکی از اهداف  قرارگاه اجتماعی استان اقامه فرهنگ مذهبی و دینی در بین مردم به خصوص فرهنگی که مبتنی بر تعالیم اهل بیت عصمت و طهارت است.
کاظمینی افزود: در ابتدا همایشی برای خادمان حسینی برگزار می شود که برنامه‌های متعددی در حوزه محله و محله محور بودن تدارک دیده شده است.
وی گفت:حمایت از روضه‌های خانگی بخصوص در محضر خانواده‌های بزرگوار شهدا در منازل این عزیزان و با حضور مردم آن محلات که هم یاد و خاطره شهدای گرانقدر را زنده نگداریم و هم روضه‌ای برای سید الشهدا و شروعی برای روضه‌های خانگی در همه خانه ها‌ی عاشقان امام حسین (ع) باشد.
کاظمینی اضافه کرد: از اهداف دیگر ما در این طرح این است که اجتماعات محلی را در کنار اجتماعات بزرگی که در شهر‌ها و استان‌ها اتفاق می‌افتند احیا و زنده نماییم و از این اتحاد و همدلی و انسجام مردم حول محور حضرت سید الشهداء (ع) استفاده کنیم.
معاون امور اجتماعی استانداری البرز با بیان اینکه در بقاع متبرکه از محلاتی که هیئت دارند حمایت می کنیم افزود:  این برنامه تا آخر ماه محرم و صفر ادامه خواهد داشت و امید است این حرکت زیر بنا و شروعی برای تداوم این طرح و زنده نگهداشتن نهضت و قیام عاشورائی باشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.