فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: راهبرد اصلی در مقابل جنگ ترکیبی امروز دشمن، جهاد تبیین و امیدآفرینی بین مردم بویژه جوانان و نوجوانان است.

سرهنگ پاسدار غلامعلی احمدی جابری در جمع فرهنگیان ناحیه ۲ آموزش و پرورش شیراز با عنوان جنگ ترکیبی - جهاد تبیین، گفت: معلمان از اقشار تاثیر گذار و خدوم در حوزه تعلیم و تربیت جامعه نقشی بسیار مهم در جامعه برخوردار است که باید در این مقطع آمادگی و در صحنه بودن را تکلیف بدانیم و نقش اساسی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایفا کنیم.

این مقام نظامی در سپاه فجر گفت: آسیب پذیری در حوزه اقتصاد مشکل اصلی است و اگر در زمینه اقتصاد و معیشت درست عمل کنیم جوان ما نسبت به آینده امیدوار و حتی در حوزه اجتماعی آسیب‌ها کاهش می‌یابد. 

او گفت: راهبرد دشمنان تغییر محاسبات جوانان در بستر فضای مجازی و رسانه‌ای برای تسخیر ذهن هاست.

این مقام سپاهی با بیان اینکه نسل جوان و دانش آموزدر معرض تهدیدات نرم دشمن قرار دارد و کم کاری‌ها باعث شده آسیب پذیری‌ها تبدیل به معضلات اجتماعی شود، گفت: دشمنان بدنبال تضعیف بنیه اعتقادی ومعنوی نسل نوجوان و جوان در راستای ابتذال فرهنگی می‌باشد.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) گفت: شرایط کنونی جنگ روانی و رسانه‌ای در عرصه جهاد تبیین تلاش نکنیم دچار استحاله فرهنگی می‌شویم و جبرانش به این راحتی نخواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار