با حضور فرمانده سپاه فجر فارس، آیین توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی توسط سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز برگزارشد.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز گفت: بسیجیان و پاسداران این ناحیه از ابتدای کرونا تا به امروز بیش از ۸۰ هزار بسته‌ی معیشتی را از منابع مردمی و کمک‌های خیرین جمع آوری کرده و بدست نیازمندان رساندند.

سرهنگ غلام‌علی احمدی جابری در مراسم توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی این سپاه در محل نمایشگاه بین المللی گفت: مرحله دیگری از مراحل رزمایش کمک مومنانه توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول الله شیراز امروز برگزار شد که بسیجیان و پاسداران این ناحیه از ابتدای کرونا تا به امروز بیش از ۸۰ هزار بسته‌ی معیشتی را از منابع مردمی و کمک‌های خیرین جمع آوری کرده و بدست نیازمندان رساندند.

او گفت: امروز در این مرحله تعداد ۲۵۰۰ بسته معیشتی در طی رزمایش با شناسایی هدف و نیازمندانی که در مناطق مختلف شمال‌غرب شیراز از جمله محله جوادیه، قصرقمشه، گویم، قلات و دیگر شهرک‌ها هستند توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) گفت: از اسفندماه تاکنون ۱۰۰۰ بسته معیشتی توسط ۱۱۰ گروه جهادی از کمک‌های خیرین جمع آوری شد و به دست نیازمندان رساندیم که ۳۵۰۰ بسته عیدانه در شب یلدا نیز توسط این مجموعه جمع‌آوری و توزیع شد.


این مقام مسئول با اشاره به خدمات صورت گرفته در سال گذشته گفت: تعداد ۳۳ سری جهیزیه، ۳۳۹ گوسفند جهت قربانی و حدود ۷۵۰ بسته لوازم التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند، در قالب طرح نذرواره مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان حدود ۶۰۰ بسته لباس تهیه و در اختیار نیازمندان قرارگرفت که از جمله خدمات صورت گرفته بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار