رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان از تشکیل کمیته بررسی و پالایش عناوین پژوهشی دستگاه‌های اجرایی به منظور انتخاب و عملیاتی شدن برترین‌ها خبر داد.

مهرداد عرب اول  با اشاره به برگزاری اولین نشست کارگروه پژوهش و فناوری استان با سه دستور کار بیان کرد: دستور کار اول به عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۱ در مقوله پژوهش اختصاص داشت که گزارش آن ارائه و مباحثی درباره نحوه فعالیت شان مطرح شد.

وی با بیان این که دستور کار دوم درباره اعتبارات پژوهشی سال ۱۴۰۲ بود، ادامه داد: این مهم در قالب بند "ج" تبصره ۹ قانون بودجه تبیین و دستورالعمل ابلاغی و فرایند انجام کار تشریح شد.

این مقام مسئول گفت: پیشنهاد اولویت‌های پژوهشی سال ۱۴۰۲ از دیگر نکاتی است که در این جلسه طرح موضوع شد، این پیشنهاد‌ها توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی بر اساس اسناد بالادستی استان از جمله سند آمایش، سند توسعه سواحل مکران، لایحه برنامه هفتم و مقوله‌های مهم دیگری که در استان با آن روبرو هستیم، به عنوان محور‌های اصلی در جلسه ارائه شد.

وی افزود: مقرر شد دستگاه‌های اجرایی بر اساس این محورها، عناوین پژوهشی خود را به دبیرخانه ارسال کنند، همچنین حسب دستور استاندار در این رابطه کمیته‌ای تشکیل، این عناوین بررسی شود و پژوهش‌های قوی و موثری که بتواند مشکلی از استان را مرتفع کند، به عنوان مصوبه این کارگروه تلقی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار