سازمان زیباسازی شهر تهران، امسال در اقدامی تعاملی برخی از بیلبورد‌های شهری (آگهی‌نما) را به امضا مردم رسانده و در سطح شهر نصب کرده است.

تابلو‌های لبیک قبل از محرم در معابر شهری، بیمارستان‌ها، مدارس، زندان‌ها و سایر نقاط شهری در اختیار مردم قرار گرفت تا با امضا، دلنوشته و اثر انگشت و دست‌ها در محرم زینت بخش پایتخت شوند.

مصطفی زیبایی نژاد مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران هفته گذشته در آستانه ماه محرم گفت: شهرداری تهران ویژه برنامه‌های فرهنگی، آیینی و مذهبی ایام عزاداری حسینی امسال را با موضوع «تبیین و پیاده‌سازی فرهنگ حسینی در سبک زندگی شهروندان» و با شعار محوری «در زیر خیمه‌اش همه یک خانواده‌ایم» برگزار می‌کند.

وی اضافه کرد: محوریت اصلی این برنامه‌ها، بهره‌گیری از ظرفیت هیات‌ها و گروه‌های جهادی مردمی با تاکید بر احیا و حفظ آئین‌ها و رسوم سنتی و مردمی در برگزاری مجلس عزاداری برای امام حسین علیه السلام است. 

زیبایی‌نژاد از توجه ویژه به نوجوانان برای برپایی مجالس عزای حضرت اباعبدالله (ع) خبر داد و گفت: یکی از رویکرد‌های امسال ما در اداره کل فرهنگی، توسعه هیات‌های دانش آموزی و نوجوانان است؛ بر این اساس برنامه ویژه امسال محرم در شهرداری تهران، حمایت از فعال‌سازی و راه‌اندازی هیات‌های نوجوانان است.

برچسب ها: محرم ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار